Sundejte lezečky, obujte lyžáky, je tu zima!

Jsme na promítání fotek u kamaráda, najednou přijde krátký medajlonek jednoho z našich kamarádů, je mu třicet a to je důvod k poohlédnutí. Medajlonek stál za to a vyvolal ve mně řadu myšlenek. Zejména pak mi připomněl, že se to blíží i mě. Čas ale nezastavíš, a tak jsem se rozhodl, že vzdor svému stáří musím začít konat. Nejprve sehnat nějakýho perspektivního parťáka… a pak už si můžu dokázat, že na to stále ještě mám. Hovoříc své ženě o parádním výletu, plném nákupů, lyžování na sjezdovkách a možná i nějaké lehké skitúrce jsem skutečně jednoho sehnal. A tak, v pátek po nákupech a kafíčku v nóbl kavárničce sedáme do auta a vyrážíme směr Totes Gebirge. Opět sedám do auta s vědomím, že celý se otočit mohu. Jedeme o našem ubytování ani muk, abych ji nevyplašil. První noc ve stanu byla jaksi plánována o to větší překvapení bylo v sobotu večer po sjezdovkách, kdy místo do teplého pensionu (bláhová představa mé ženy) jsme sbalili batohy a vyrazili směr konec běžkařské stopy a možná ještě dál. Orientaci ve tmě jsem měl jak vidno v dokumentaci naprosto pod kontrolou. Proto jsme se rozhodli postavit stan raději dříve než později. Až ve stanu jsem zjistil, že Zdeňka si nevozí vlastní lžíci. To by nebylo tak zlé, kdybych ji vozil já… Jenže kdo se mnou už někde byl, ten ví ;-) Každý problém má své řešení, rýže se nechala lehce odstát a jedli jsme ji na indický způsob. Užili jsme si spoustu legrace a v té zimě nám ani nevadili popálené prsty. 19:30 Zdeňka odpadá, já ještě vařím čaj. Ticho, skoro tma, jen hučení vařiče a mé myšlenky. Tohle jsem už dlouho potřeboval, moc se těším, jak bude zítra. Při čůrání vypadala noční obloha naprosto úchvatně. Ráno se budíme do lehkého oparu, než ale všechno sbalíme a zakopeme do sněhu, je plech. Sníh dokonalost. Terén úchvatný. Vrchol dobyt. Co víc si přát? Snad jen víc takových dní nám všem! Pěknou zimu, Adam

PS: Veliké díky mé ženě, že mi byla oporou a nebrblala, teda ne moc. PS2: Na leden 10-11 resp. 17-18 sháním perspektivní parťáky na skiaply, konečné datum uřčí možnosti času a počasí. Jste srdečně zváni.

Nahoru
rosskogel_2013.txt · Poslední úprava: 2013/12/05 21:39 autor: Adam Voldán

CC Attribution-Noncommercial-Share Alike 4.0 International
chimeric.de = chi`s home Valid CSS Driven by DokuWiki do yourself a favour and use a real browser - get firefox!! Recent changes RSS feed Valid XHTML 1.0